sobota 22. listopadu 2014

Píchlá kola

FK Mladá Boleslav - 1. FC Slovácko 2:0

Utkání jsem opět sledoval v přímém přenosu na isport.cz a technické problémy (netuším zda moje nebo na isportu) zapříčinily, že poprvé se mi obraz zasekl už v 19. vteřině... Slideshow jsem vypnul po 20 minutách, aniž by se stalo na hřišti cokoliv zajímavého. Zaujalo mne jen to, že podle záběrů kamery to vypadalo, že na zápas se došlo podívat tak 300 diváků. Oficiálně jich bylo 1827, ale mám pocit, že tu jedničku na začátku tam někdo připsal, aby to nevypadalo tak blbě.

Trenér Habanec si po utkání nebral servítky a vystihl dění na trávě dosti jednoznačně. Proto nechme mluvit jeho, i když se samozřejmě naskýtá otázka, co s tím on a jeho trenérský tým hodlají udělat: "Prvních patnáct minut jsme vstoupili do utkání bojácně, ale po vyvinutém tlaku domácích byla první půle víceméně vyrovnaná, s takovými pološancemi. Ve druhé půli jsme se představili jako stádo ovcí, které jde na porážku. Neviděl jsem v našem mužstvu žádného rafana, který by se šel poprat do soubojů. Někteří hráči snad dokonce byli spokojení, že byli vystřídaní. To se mi vůbec nelíbí a budu z toho muset udělat jednoznačné závěry. Nástup do sezony byl dobrý, ale nyní už jsme měsíc jak píchlá kola. Před zápasem s Bohemkou uděláme všechno pro to, abychom alespoň některým hráčům zmobilizovali hlavy, protože s některými se asi budeme muset rozloučit. Výkon je pro mne zklamáním"

4 komentáře:

Unknown řekl(a)...

nechastas se na bohemku?

Jura na fotbale řekl(a)...

Docela to zvazuju...

Unknown řekl(a)...

mozna bych taky zasel, uz sem zivej fotbal nevidel nekolik let...

Jura na fotbale řekl(a)...

Tak si v pátek kdyžtak brnknem a domluvíme se.