pondělí 10. listopadu 2014

Počtrnácté

1. FC Slovácko - Sparta Praha 0:2

Počtrnácté v řadě Slovácko prohrálo se Spartou. Posedmé doma. To už je tedy fakt ostuda.

Přitom Spartě chyběli oba tvůrci hry Matějovský a Hušbauer, k tomu musel ještě střídat v 25. Vácha kvůli zranění, a najednou hrála Sparta s "novou" zálohou. Jenže Slovácko toho vůbec nedokázalo využít, zvlášť když kvůli zdravotním problémům nenastoupil Došek a kvůli kartám Šumulikosti, tedy dva klíčové články sestavy. Na hráčích Slovácka byl vidět příliš velký respekt, přitom úplně zbytečný... Naprosto skvělá návštěva (7682 diváků) tak bohužel musela smutně sledovat, jak Sparta víceméně bez problémů dokráčela k vítězství...

Já jsem naštěstí (?) viděl zápas jen do cca 35. minuty, neb jsem ho sledoval přes internet a někdy v té době přestal dobře fungovat přenos. Nejdřív jsem z toho měl slideshow o rychlosti jeden snímek za minutu, potom už vůbec nic. No aspoň jsem nemusel sledovat to utrpení až do konce...

Klíčová otázka pro zbylé dva zápasy podzimu (v Boleslavi a na Bohemce) ale zní - kam se poděla ta lehkost ve hře Slovácka z úvodu ligové soutěže? Z šilhání po pohárech je najednou neklidný střed tabulky...

Lafata byl sice uhlídán, ale celkově to moc platné nebylo...
zdroj: fotbal.idnes.cz

Žádné komentáře: